lørdag 3. oktober 2015

Tråd på pinnen

TRÅD PÅ PINNEN
-strikke- og hekledag på Vitengarden
 
I dag har jeg vært hele dagen på Jærmusèet - vitengarden.
En stor samling flittige og flinke damer, i alle aldre, var samlet til presentasjoner, minikurs, demonstrasjoner og kunnskapsdeling. Bonusen var sosialt samvær, kaffi, lunsj og inspirasjon.
 
Kari Hestnes fortalte historien om Mirasol-prosjektet, og presenterte boka 'Hjertestrikk'.
Utrolig inspirerende, og jeg bare MÅTTE ha boka hennes ♥
 

GA-strikkedesign solgte garn og mønster, og med meg hjem ble strikkepakke til en flott tunika til Frøken Dings. Nydelige regnbuefarger i Kauni.
 

Et nøste i deiligste Fin, fra du store alpakka.... Bringebærrødt - dette skal forvandles til barnevotter eller pulsvarmere.....jeg har rett og slett lyst på herligheten selv ♥
 

Her er nettadressen til GA-strikkedesign
 

Goodiebag til alle - flotte mønsterhefter, et nøste Hubro og et nøste Freestyle.
 

Et bilde som ikke klarer oppsummere en inspirerende og innholdsrik dag for en strikker/hekler.
 
Plutselig ble jeg medlem av Husfliden også, så nå er det bare å fylle på med kunnskap om alle slags håndarbeid og hobbyer.
 
Siri

8 kommentarer:

  1. Nok en inspirerende og flott dag.
    Kos deg med det spennende prosjektene
    det kommer ut av dette.
    Koselig å se alle de fine Jærbildene under her.
    Kombinert med flott mudikk.
    Ha en velsignet god søndag :)

    SvarSlett
  2. Ein opplevingsrik dag med andre ord.
    Det blir mykje fint strikk framover, i fine fargar.

    God helg-klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Høyrest ut som ein super dag. Kos deg med alle prosjekta :)

    SvarSlett
  4. Hjertelua fra Kari Hestnes var veldig søt... masse skatter har du funnet.
    Strikkeoppskrifter og en fint garn er alltid veldig bra.
    Ønsker deg masse glede med strikke. Gleder meg - å se!!!
    God søndagkveld deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Hi hi sånn kan det gå :) Da blir det masse fint fremover !

    Ønsker deg en skjønn uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  6. Aj,aj hvilken lykke!! Imorgen skal jeg på strikkefestival, to dager til ende... Lurer på hvor mye som blir med hjem? Klem

    SvarSlett