fredag 26. september 2014

Barnsleg glede

 

P7172268P7172269

Eg har fått litt dilla på Hama-perler. Mimring på gang samstundes. Eg trur det er mange av min generasjon som hugsar Pac-Man. Og yngre generasjon har fått kjennskap til ein meir moderne versjon. Til venstre ser du gutane mine sine favorittar; Minecraft…..

P7172270P7172271

Barneutgåve av Donald og Dolly, og muffins til eit heilt lite selskap. Fuglane må ikkje gløymast. Alle desse perlefigurane har fått pålimt ein magnet, så kan dei gjere litt nytte for seg. Kjekke små gåver.

Siri

2 kommentarer:

  1. Dette er jeg også godt kjent med. Jobber i skolen, og her har vi også perling på gang. Vi lager nøkkelringer med perlearbeide på. Også fint til småpresanger.

    SvarSlett
  2. Ja, dette er koseleg pussel. Fine figurar de har laga :) God helg.

    SvarSlett