onsdag 16. november 2011

Vaniljekake

 Dette er ei nydeleg kake, og her er det rom for variasjon.
Etter å ha bakt den nokre gonger, så har eg testa ut litt. I originaloppskrifta skal det brukast vanleg sukker på toppen, men eg likar den gode 'karamell'-smaken ein får av å bruka brunt.
Det beste er å smelta litt smør, og blanda ut det brune sukkeret og kanelen i det. Smør det over toppen på kaka.
Sjokoladebitar vart godt motteke her i heimen. Elles kan eg nemna blåbær og revet sitronskall, eplebitar eller nøtter i.
Oppskrift til ei stor langpanne;

Vaniljekake

250 gr smelta smør
1 liter vaniljesaus
550 gr sukker
2 ts vaniljesukker
6 ts bakepulver
800 gr kveitemjøl

*Alt blandes og helles i langpanne. Strø kanel og sukker over.
Steikes ved 180 grader i 30-40 minutter.

Siri

8 kommentarer:

  1. Høres ut som en nydelig kake!

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg veldig lyst på kake... :)

    SvarSlett
  3. Denne er en slager i vår familie også :-))
    Kjempegod!

    SvarSlett
  4. Åååå herlige kake - skulle gjerne slappet av med å gumle på en som denne :O)
    Stresser verre med å finne et sted for alle pryler som skulle til verkstedet, ja det var en SVART dag igår, men jeg nekter å fortvile - nå venter FINN.no :O)
    Ha en flott dag Siri.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Dette så kjempegodt ut!
    Koselig blogg du har, jeg la meg til som følger. :)

    SvarSlett
  6. Denne skal jeg virkelig prøve i løpet av helgen :) men et lite spørsmål... er det virkelig ikke noe egg i kaken?

    SvarSlett
  7. Nei, ingen egg, og det er det heller ikkje i 'kanelkaka' ;

    SvarSlett