tirsdag 18. oktober 2011

Pakke frå hemmeleg ven

 Oktober kunne by på nok ein runde med 'hemmeleg ven' på Hobbyboden. Kva kan vere meir spanande enn å motta ein pakke frå nokon du slettes ikkje veit kven er...?!
Nydeleg lilla garn, og eit nøste kvit...tovbart alt saman. Sjokolade og kaffi, og telys med vaniljeduft..
Tusen, hjarteleg takk, min kjære hemmelege ven!
 Elles har eg tida for dei små prosjekt; hekla krukkelokk. Her har eg prøvd meg etter innfallmetoden. Perlebæra er nokre perler frå eit gamalt smykke...
 Sennepskrukka har òg fått seg lokk. Ikkje heilt nøgd med denne oppskrifta. Sløyfebandet er ein stump frå merkelappen til brudetoppen min. 
 Restegarn omgjort til nålepute. Knappen er eit aldri så lite funn på 'Gjenbruken' for 1 krone.
Meir restegarn, og knapp frå avlagte klede.

Har funne ut at desse nåleputene er ypperlege å ha liggjande på lur i gåveskuffa. Det trur eg fleire krukkelokk òg vil verta.

Siri

4 kommentarer:

  1. Nydelige krukkelokk og nåleputer :-))

    SvarSlett
  2. Trivelige gaver er alltid hyggelig å få i posten. Her var det også mye søtt heklearbeid. Jeg strikker lignende nålputer, fort gjort og finne venninder gaver som du sier:) Ønsker deg ei flott uke:)

    SvarSlett
  3. Så flotte nåleputer. Og kjekt med hemmelig venn gave

    SvarSlett
  4. Koselig gave å få i posten,,,,,,likte godt det øverste krukkelokket ditt,,,,det var lekkert.
    Fikk lyst til å prøve meg på noen jeg også,,,,koselig om man skal gi bort et syltetøyglass,,,,,
    Kos deg med gaven.
    Anne

    SvarSlett